رینگ های 18 اینچی آلومینیومی آن کاملاً جذاب و هماهنگ با کل خودرو هستند و معمولاً صاحب خودرو را راضی نگه می دارد و کمتر دیده می شود که کسی رینگ های آن را تعویض کرده باشد.

نمای کناری بسیار ساده و در عین حال پخته به نظر می رسد و تنها یک خط از انتهای چراغ جلو شروع و با امتداد از بالای درب ها به چراغ های عقب می رسد. همچنین یک خط در پایین درب ها قرار دارد که تنها می توان قسمت انتهایی آن که در پایین درب عقب است را به سختی تشخیص داد.

نمای عقب RX نیز ساده و شکیل است و یک بال کوچک در بالای شیشه عقب شیب دار آن قرار گرفته است. درب صندوق عقب کمی امضای لکسوس را در خود دارد و بالای پلاک خودرو یک نوار کرومی قرار گرفته است. در فیس لیفت جدید لکسوس دیفیوزری در پایین سپر عقب وجود دارد که هم رنگ بدنه است اما در مدلی که ما در اختیار داریم خبری از این دیفیوزر نیست.


کابین و امکانات

فرم منحنی شکل کنسول میانی شاید آنچنان عامه پسند نباشد ولی کاملاً به روز طراحی شده و بسیار کاربردی است. مخصوصا ً دسته دنده که گویا بر روی یک دیوار(!) نصب شده و مکان آن با دیگر خودروها متفاوت است ولی وقتی شروع به استفاده کردن از آن می کنید، متوجه می شوید که فرم و شکل قرارگیری آن به صورتی است که راحتی استفاده برای راننده در اولویت قرار داشته و می توان به سهولت دنده ها را تغییر داد.

نمایشگر 8 اینچی بزرگ RX انتهای کنسول قرار گرفته و به کمک موشواره ای که بین دو صندلی قرار دارد، می توان از آن استفاده کرد. همچنین دو صفحه نمایشگر برای صندلی های عقب قرار داده شده که می توانند به صورت مجزا کار کنند و سرنشینان عقب را سرگرم کنند.

سیستم صوتی Mark Levinson آن کاملا راضی کننده است و بهتر از آن چیزی است که انتظار دارید. 19 بلندگو در داخل کابین بکار رفته و چنجر 6 تایی در داخل کنسول قرار دارد. همچنین به کمک آن می توان DVD نیز مشاهده کرد. 

سقف لکسوس RX به صورت یک تکه پانوراما است بدین معنا که بمانند دیگر خودروهایی نظیر میتسوبیشی ASX، تمامی سقف به صورت شیشه ای است ولی قسمتی از آن باز نمی شود

.


یکی دیگر از امکاناتی که روی این لکسوس نصب شده سیستم HUD است که مخفف Heads Up Display است و روی شیشه جلو اطلاعاتی نظیر سرعت لحظه ای و یا موج رادیو نمایش داده می شود تا راننده بدون اینکه حواسش به اطراف پرت شود بتواند چنین اطلاعاتی را روی شیشه مشاهده کند.

روکش تمامی صندلی ها چرمی است و برای صندلی های جلو گرمکن و سردکن قرار دارد که می توان به کمک دکمه های تنظیم کننده کنار زیر دستی از آن ها استفاده کرد.
صندلی های عقب بسیار جادار و راحت هستند و حتی سه نفر بزرگسال نیز می توانند به راحتی روی آن ها بنشینند. از دیگر امکاناتی که روی این خود قرار دارد می توانیم به کیسه های هوا برای سرنشینان جلو، کیسه های هوای جانبی و پرده ای، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، فرمان برقی و جمع شدن خودکار فرمان به هنگام پیاده شدن، روکش چرمی غربیلک فرمان، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو و خروجی هوا برای سرنشینان عقب، آینه های تاشو جانبی و آینه میانی الکتروکرومیک، چراغ های LED روی آینه های کناری که در هنگام نزدیک شدن کلید به خودرو روشن می شوند، چراغ های زنون در جلو و با سیستم شستشو و قابلیت چرخش در هنگام چرخش، سنسور نور برای روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها بر اساس نور محیط و سنسور باران برای کنترل سرعت برف پاک کن ها بر اساس شدت بارش، کروز کنترل به همراه رادار که سرعت خودرو را بر اساس خودروی جلویی کنترل می کند، سنسور پارک در جلو و عقب و دوربین پارک در جلو و همچنین آینه سمت راست اشاره کنیم.